-

SalomonH

Fake news jako broń masowego rażenia: tatar z nietoperza

Kiedy nie można samemu stwierdzić, czy serwowane infornacje są prawdziwe, nie powinno się pozostawać biernym, jak zaleca Przemsa, ani też bezgraniczne ufać autorytetom instytucjonalnym, jak chciałby Grzeralts, bo tutaj żaden dyplom nie pomoże, jeśli nie ma danych, a te co są, to jakby mało wiarygodne, żaden lekarz, bez względu na specjalizacje, ani żadne gremium w takiej sytuacji nic nie ustali. Ja w takim wypadku wolę ufać własnym zmysłom i słowo daję, że nieznam nikogo chorego, nie znam nawet nikogo, o kim wiedziałbym, że zna kogoś, kto w jakikolwiek sposób ucierpiał, już nie mówię, że umarł, przez koronawirus. Tzn bezpośrednio. Bo znam niezliczoną liczbę osób, których życie zostało wywrócone na drugą stronę, z dnia na dzień zostały pozbawione pracy, źródła utrzymania, możliwości przemieszczania się... 

15

Tyle średnio dziennie w Polsce popełnia się samobójstw. Statystyczny samobójca jest po czterdziestce, jest mężczyzną, a problemy, które go przerosły są natury finansowej, rzadziej rodzinnej. Obserwujmy ten wskaźnik w najbliższych miesiącach.

Rozważania o tym, czy obecny rząd robi to wszystko lepiej, niż robiłaby opozycja, są całkowicie jałowe, opozycja robiłaby pewnie to samo, bo to nie nasz rząd decyduje. To przecież Kopaczowa jako minister zdrowia nie zaszczepiła Polaków na świńską grypę i dobrze, bo nikt na nią nie umarł, za to szczepionka zabiłaby lub okaleczyła około 3 tysięcy Polaków, gdyby została podana, takie są dane. I jakoś Kopaczowej się udalo coś dobrego zrobić, może niechcący.  Jesteśmy de facto pod okupacją, a nasze władze pełnią tylko funkcje administracyjne, robią co im każą. Okupacja ma charakter globalny, zaś okupantem, na tyle co da się zidentyfikować, jest Światowa Organizacja Zdrowia, co potwierdził nawet Donald Trump, odłączając WHO od pieniędzy z USA. 

Kolejne Fejk Njusy: Chiny fałszowały statystyki zachorowań. Pewnie tak, ale skąd ludzie wiecie, że nie na plus? Tzn zorganizowali tą całą inscenizację w Wuchan, gdzie jest przecież Instytut Mikrobiologii i tatara z nietoperza da się zjeść na targu? Bo chyba tylko w Chinach da się coś takiego bez żadnego ryzyka zainscenizować.

Samo zjawisko jest bardzo ciekawe. Przyznam, że podoba mi się wiele aspektów takiego zatrzymania świata, to już trzeci raz w tym stuleciu: 11 września, 10 kwietnia i teraz, tyle że teraz się dosyć przeciąga, a ponieważ nie istnieją realne powody do stosowania tej całej pandemii, to ciężko też będzie znaleźć powód, żeby ją kiedyś odwołać.

 



tagi:

SalomonH
18 kwietnia 2020 22:35
96     3332    10 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

MarekBielany @SalomonH
18 kwietnia 2020 22:54

Gra mi z lewj PR1 i relacja z Francji...

Panu Joachimowi życzymy wiele lat w zdrowiu. (2250 UTC+2)

taki tam środek przenoszenia - mój ulubiony - radio.

 

zaloguj się by móc komentować



Ogrodnik @SalomonH
19 kwietnia 2020 00:22

"słowo daję, że nieznam nikogo chorego, nie znam nawet nikogo, o kim wiedziałbym, że zna kogoś, kto w jakikolwiek sposób ucierpiał, już nie mówię, że umarł, przez koronawirus".

Cytuję ten fragment bo jest dla mnie kluczowy. Ja też pytałem osoby, które z racji wykonywanego zawodu muszą coś wiedzieć o sytuacji epidemiologicznej w naszym miasteczku ( ok. 12000 mieszkańców). Nikt z nich nie słyszał o tej nowej chorobie bezpośrednio od ludzi zamieszkujących ten teren.

Owszem, każdy słyszał, że w pobliskiej miejscowości, ktoś wrócił ze "świata" i został pozytywnie zdiagnozowany. Krótko, są gdzieś pozytywne diagnozy. One są. 

Paradoksalnie, w dobie totalnego "sparowania" internetowego nie jest możliwe przeprowadzenie własnych, rozproszonych poszukiwań czego? No kurde prawdy.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @SalomonH
19 kwietnia 2020 07:09

Nie ufam bezgranicznie autorytetom instytucjonalnym. Mam wiedzę, hermetyczną. Którą ani nie mogę się swobodnie dzielić, ani nie ma to większego sensu, bo większość nie zrozumie, albo zrozumie opacznie (jak ten filmik amerykańskiego intensywisty, który mówił o sposobach wentylacji mechanicznej, a jego wypowiedź krąży po internecie jako dowód na powiązanie COVID-19 z siecią 5G). 

Działania władz są medycznie sensowne. Kropka. Ich konsekwencje społeczne i gospodarcze będą poważne. Kropka.

Nie wiem, kto za tym stoi, jeśli stoi i raczej się tego z internetu nie dowiem. 

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Grzeralts 19 kwietnia 2020 07:09
19 kwietnia 2020 08:08

Twierdzę, że żadna hermetyczna, ani unikalna wiedza nie pomoże w ocenie sytuacji na podstawie fake newsów, do których zaliczam całość informacji o covid19, od tych mainstreamu począwszy, do tych o 5G i nietoperzach. Do tego proroctwo Toma Clancy chyba, no proszę... Żadnych narzędzi do tego, żeby potwierdzić lub zaprzeczyć. Jasne że panuje wirus, paskudny, ale czy aż tak gorszy, jak co roku, czy co  kilka lat? Też mam swoją hermetyczną wiedzę i doświadczenie, która mi mówą, że infekcje wirusowe są śmiertelnie groźne dla ludzi starych, osłabionych i chorych, z nadciśnieniem, otyłością, cukrzycą i chorobami płuc. Zwykły trzydniowty rotawirus potrafi zdziesiątkować pensjonariuszy domu opiekiw kilka dni, jak się tam dostanie i żadne moce nie są w stanie tego zmienić, nie dostawało się to do tej pory na czołówki wiadomości, taka jest różnica.

Co do działań władz, to jak wprowadzili tę kwarantannę, dopytywałem się naiwnie, czy trzeba będzie w maseczkach wychodzić, na co mnie wszyscy, łącznie z własną żoną, wyśmiali, że maseczki nic nie dają, nie zabezpieczają i jest tylko gorzej. Dopiero teraz się dowiedziałem, że taką narrację media z ministrem Szumowskim sprzedawały, więc sorry, jakie działania? Nasze władze medyczne robią to co im każą, a władze administracyjne kręcą na potęgę najróżniejsze swoje wałki, każdy chce swoją władzę zastosować i rozszerzyć, normalka. Robimy to, co robią Niemcy, jak oni odwołają ćwiczenia, to my to zrobimy 3 dni potem.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @SalomonH 19 kwietnia 2020 08:08
19 kwietnia 2020 08:12

Ten wirus jest inny i gorszy. Zabija też młodych i zdrowych, a leczenie jest długotrwałe i niesłychanie zasobochłonne. 

Z maseczkami to jest troszkę bardziej skomplikowane. Generalnie konkluzja faktycznie jest taka, że wprawdzie niewiele dają, ale należy je nosić ;) Przy czym albo noszą je wszyscy bez wyjątku, albo nie ma sensu ich nosić. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Grzeralts 19 kwietnia 2020 08:12
19 kwietnia 2020 08:15

A fake newsów po prostu trzeba nie przyswajać. A już z pewnością nie próbować interpretować bez solidnych podstaw w danej dziedzinie. 

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Grzeralts 19 kwietnia 2020 08:12
19 kwietnia 2020 08:44

Inny i gorszy wirus miałem w styczniu i sporo osób wokół mnie też, ponad miesiąc kasłałem tak, że niewiele byłem w stanie robić, a tydzień leżałem z potężną gorączką. Dobrze że nie teraz, bo już bym gdzieś pewnie dogorywał w jednoimiennej placówce, a tak przez dwa tygodnie odżywiałem się głównie sokiem z kupowanych na skrzynki cytrusów, dobrze, że były wtedy tanie, no i jakoś tam wyszedłem w miarę. Paskudny wirus, ale ja też nie jestem wcale młodszy i powoli wchodzę w targety, o których pisałem, więc paskudny subiektywnie, jednak. Wnuczka z katarem miesiąc chodziła i z kaszlem i gorączkę też miała kilka razy, ale ogólnie to niewiele ją to obeszło.

Co do maseczek, to nie jest wiedza hermetyczna, wszystko wiadomo i nic nie jest skomplikowane. Jeśli zakażenie następuje drogą kropelkową, maseczka ZNACZNIE ogranicza rozsiewanie patogenu. Kropka. Dlatego operuje się w maseczkach na przykład i nie ma co do tego kontrowersji. To wiedzą Azjaci i nawet bez zalecen władz chodziliby w maseczkach. Kurierzy, dostawcy, sprzedawcy, wszyscy muszą mieć maseczki. 

Ja nie dyskutuję o tym, czy wirus jest realny, bo na pewno jest, ale widziałem już na własne oczy młodych i zdrowych ludzi, których zwykła grypa zabrała na cmentarz, albo pod respirator i to naprawdę nie jest żaden argument. Żadne liczby bezwzględne nie są argumentem, jeśli nie mamy ich z czym porównać.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @SalomonH 19 kwietnia 2020 08:44
19 kwietnia 2020 09:08

Zacznę od maseczek: tak, ograniczają rozsiewanie, dlatego powinni nosić je wszyscy. Jednak nie zabezpieczają w 100% nikogo. Po prostu "spłaszczają krzywą". Jednak dają fałszywe poczucie bezpieczeństwa, a tu chodzi o "social distancing", który jest jedyną strategią rzeczywiście skuteczną na poziomie populacji. Dlatego decyzja, żeby na samym początku nie wprowadzać tego obowiązku, tylko zamknąć ludzi w domach, a dopiero po pewnym czasie, gdy się już przestaną bać i zaczną rozłazić obowiązek wprowadzić, jest dla mnie całkowicie logiczna. Zwłaszcza, że na początku masek brakowało nawet w szpitalach. 

Ja sam być może przechorowałem już COVID-19, jednak tego nie ma jak zweryfikować. A, że nie wiadomo, kto konkretnie należy do tych 5%, którzy zachorują ciężko nadal trzeba chronić wszystkich. Grypa, czy inne wirusowe zapalenia płuc mają śmiertelność i prawdopodobieństwo wystąpienia ciężkiej niewydolności oddechowej niższe o rzędy wielkości. Tu się naprawdę nie ma o co spierać, bo z fachowego punktu widzenia wszyscy, którzy twierdzą: "oj, to taka grypa", "nie ma się czym przejmować" mając współczesny dostęp do wiarygodnych informacji po prostu chrzanią głupoty - albo nie mają wiedzy bazowej z biologii, albo z matematyki, albo nie chciało im się dotrzeć do wiarygodnych źródeł. 

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @przemsa 19 kwietnia 2020 08:52
19 kwietnia 2020 09:12

To różnimy się tym, że ja do fejk njusów zaliczam jeszcze Szumowskiego i całe majnstream media. Słowo-klucz tej notki, to okupacja. Słusznie robi Ewaryst, trzeba będzie się handlem rąbanką zająć, albo czymś w tym rodzaju, może lewe kenkarty? Tzn chipy, bo niedługo nie wyjdziesz na ulicę niezaczipowany i niezaszczepiony, to ma być cena w za odwołanie szykan okupanta wobec ludności, oczywiście nie wszystkich :) . Ludność się zgodzi.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Grzeralts 19 kwietnia 2020 09:08
19 kwietnia 2020 09:19

Poka te wiarygodne informacje z wiarygodnych żródeł, poradzę sobie z interpretacją.

Zalecenia ministra sprzed kilku tygodni były niezgodne z wiedzą medyczną, za to były zgodne z zaleceniami WHO, ówczesnymi, bo teraz się zmieniły i zalecenia ministra też.

zaloguj się by móc komentować

Mk89 @Grzeralts 19 kwietnia 2020 08:12
19 kwietnia 2020 09:19

Skąd pan czerpie  wiedzę o tym ,że wirus "jest inny i gorszy. Zabija też młodych i zdrowych, a leczenie jest długotrwałe i niesłychanie zasobochłonne."  ?  Dostępne dane statystyczne   nie potwierdzają nadzwyczajności obecnej sytuacji .

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @SalomonH 19 kwietnia 2020 09:19
19 kwietnia 2020 09:24

Ja serio nie mam chęci tego ciągnąć. Masz strony organizacji, towarzystw naukowych, konsultantów krajowych. Tam są wiarygodne informacje. Zalecenia BĘDĄ się zmieniać, bo to jest nowa choroba, o nieznanej patofizjologii, na którą nie mamy leków, szczepionki ani uznanych od lat standardów postępowania - ale to nie znaczy, że aktualne zalecenia są z czapy wzięte w celu zaczipowania obywateli i zlikwidowania gotówki.

Dla mnie jest jasne, że kto rezonuje bullshit ten albo ma deficyty poznawcze, albo złe intencje. Dlatego warto się wstrzymywać z dystrybucją sensacji i fejków.  

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Mk89 19 kwietnia 2020 09:19
19 kwietnia 2020 09:24

Z wiarygodnych źródeł. W tym osobistych kontaktów z profesjonalistami. 

zaloguj się by móc komentować

Mk89 @Grzeralts 19 kwietnia 2020 09:24
19 kwietnia 2020 09:30

Rozumiem , zajmuje się pan  propgandą , niczym nie uzasadnioną.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Mk89 19 kwietnia 2020 09:30
19 kwietnia 2020 09:35

Tak. Ona się medycyna nazywa, ta propaganda. Jest oparta o globalne organizacje, tajemną wiedzę i praktykowana w celu torturowania obywateli. Bez niej ludzie żyliby w zdrowiu, nigdy nie umierając. 

zaloguj się by móc komentować

Mk89 @Grzeralts 19 kwietnia 2020 09:35
19 kwietnia 2020 09:38

Rozumiem, że nie jest pan w stanie przedstawic faktów. 

zaloguj się by móc komentować

Mk89 @przemsa 19 kwietnia 2020 09:45
19 kwietnia 2020 09:47

Nie rozumiem , o co panu chodzi .   Pytanie o fakty jest zwykłym przejawem zdrowego rozsądku.

zaloguj się by móc komentować

tadman @SalomonH
19 kwietnia 2020 09:57

Coś co niewidzialne może dla decyzji rządowych mieć kolosalny potencjał przy podejmowaniu restrykcyjnych decyzji. PM10 i PM2.5 nie szkodziły silnikom lotniczym, ale pył z Helgi miał już je zacierać w sposób nieodwołalny, ale Saakaszwili bohatersko dotarł do Krakowa kilkoma samolotami.

Tu trzeba byłoby zapytać kogoś od psychologii tłumów/poszczególnych nacji, jak długo ludzie dadzą się sterroryzować i nie zaczną czniać zarządzenia. Zmianę czasu znosimy spokojnie, a te obecne...

Może to są globalne badania dotyczące psychologii narodów prowadzące do wypracowania mechanizmów przewidywania reakcji po innych, gorszych działaniach restrykcyjnych. Czyli czekamy.

zaloguj się by móc komentować

marianna @SalomonH 19 kwietnia 2020 08:08
19 kwietnia 2020 10:00

Pod poniższą linką jest zamieszczony tekst ustawy/rozporządzenia Prezesa RM dot. kogo nie dotyczy obowiązek noszenia "namordnika".

WAŻNE!

https://tvn24.pl/najnowsze/3ez69l-Rozporz%C4%85dzenie-Rady-Ministr%C3%B3w-z-dnia-15-kwietnia-2020-r.-zmieniaj%C4%85ce-rozporz%C4%85dzenie-w-sprawie-ustanowienia-okre%C5%9Blonych-ogranicze%C5%84-nakaz%C3%B3w-i-zakaz%C3%B3w-w-zwi%C4%85zku-z-wyst%C4%85pieniem-stanu-epidemii/D2020000067301.pdf

& 18 ustawy /m.in./

2.Obowiązku określonego w ust.1 nie stosuje się w przypadku:

.....


   3)   osoby, która nie może zakrywać ust lub nosa z powodu stanu zdrowia, całościowych zaburzeń rozwoju, nie-pełnosprawności intelektualnej w stopniu umiarkowanym albo głębokim lub niesamodzielności; okazanie orzeczenia lub zaświadczenia w tym zakresie nie jest wymagane;

zaloguj się by móc komentować

marianna @Grzeralts 19 kwietnia 2020 09:35
19 kwietnia 2020 10:03

Tak mówi poważny medyk, który jest ministrem zdrowia w naszym biednym kraju.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=44&v=Hj5zaDfXF98&feature=emb_logo

zaloguj się by móc komentować

JOLANTA1 @SalomonH
19 kwietnia 2020 10:04

Dziękuję za tę notkę.

Umiar i rozsądek zawsze w cenie:).Mnie przypomina to zespół DDA(dorosłego dziecka alkoholika).Przez długotrwały trening domowy (np.tatuś nie jest pijany ,tatusia boli głowa i.t.d

,i.t.p.) uczy się, nie wierzyć własnym zmysłom,intuicji,rozsądkowi.Ceduję się decyzyjność co do własnego życia i samą  ocenę rzeczywistości na czynnik zewnętrzny,najpierw rodzice ,a pożniej na tego ,kto się zdarzy.Nie wchodzę w szczegóły,tylko dzielę się intuicją:).

Pozdrawiam

 

zaloguj się by móc komentować


mooj @tadman 19 kwietnia 2020 09:57
19 kwietnia 2020 10:06

A można to przeformułować z:

"jak długo ludzie dadzą się sterroryzować i nie zaczną czniać zarządzenia."

do

"jaka część społeczeństwa wymaga, by brak normalnego zachowania prostego, taniego dal chronienia życia innych członków społeczeństwa, musiała być penalizowana?"

zaloguj się by móc komentować


Grzeralts @marianna 19 kwietnia 2020 10:03
19 kwietnia 2020 10:20

Mam wrażenie kopania się z koniem. 

Strój który skutecznie zabezpiecza przed zarażeniem w przypadku kontaktu z chorym lub materiałem zakaźnym wygląda tak: https://m.economictimes.com/thumb/msid-74927868,width-1200,height-900,resizemode-4,imgsize-732195/virus-ppe-afp.jpg

Maseczka na twarz skutecznie zmniejsza ilość cząsteczek wirusa emitowanych do otoczenia przez osobę, która ją nosi. Dlatego ma sens, żeby nosili ją wszyscy, albo przynajmniej wszyscy chorzy. Nie ma sensu, żeby nosili tylko niektórzy i to zdrowi. 

zaloguj się by móc komentować

atelin @SalomonH
19 kwietnia 2020 10:23

Fajna notka fajna dyskusja, a nikt nie zwrócił uwagi jakie fajne zdjęcie w tle ma SalomonH. Moje klimaty.

zaloguj się by móc komentować

mooj @Grzeralts 19 kwietnia 2020 10:20
19 kwietnia 2020 10:37

Obawiam się, że opór jest POMIMO wiedzy, że zakrycie nosa i ust chroni innych, ogranicza szansę że przyczynimy się nawet do uśmiercenia kogoś. Stąd karanie za łamanie obowiązku - po prostu znaczna część społeczeństwa ma to w d...

Ci, których rodzice posyłali do żłobków i przedszkoli chrychających, albo to ci rodzice (na zbicie gorączki i jazda w tłum, bo "nie mam z kim zostawić". To nie jest niewiedza, brak możliwości przyswojenia podstawowych faktów. To postawa "śmierć frajerom" - literalnie.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @SalomonH 19 kwietnia 2020 08:08
19 kwietnia 2020 10:39

Robimy to, co robią Niemcy, jak oni odwołają ćwiczenia, to my to zrobimy 3 dni potem.

Powyższe zdanie to fejk njus. Zamiast "Niemcy" wpisuję "Francja" i pasuje. Niemcy są na celowniku. Nie tylko na SN.
W Niemczech dyskusja odnośnie "tatara z nietoperza" na innych obrotach niż u ich sąsiadów na zachodzie i wschodzie.

http://www.tomaszgabis.pl/2020/04/07/glosy-zza-odry-niemcy-debatuja-o-koronawirusie-czesc-i/

zaloguj się by móc komentować

olekfara @Grzeralts 19 kwietnia 2020 08:12
19 kwietnia 2020 10:47

"Ten wirus jest inny i gorszy. Zabija też młodych i zdrowych, a leczenie jest długotrwałe i niesłychanie zasobochłonne. "

Takie jak premiera Wielkiej Brytanii? Kilkanaście lat temu przeszłem powazne powikłanie grypowe, poważne, grożące smiercią. W drodze ze szpitala do domu słaniałem się. Takie osłabienie. Było to widac po Johnsonie? Podobno trafił na OIOM.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @Grzeralts 19 kwietnia 2020 09:35
19 kwietnia 2020 10:48

Proszę abyś w swojej argumentacji posługiwał się konkretami.. Proszę podaj ile młodych ludzi zmarło w wyniku covid19 bez chorób zależnych.. Uważam, ze diagnostyka w tym całym show jest bardzo istotna.. Traktowanie ludzi paczłorkowo jest bardzo wygodne dla rządzących i lekarzy.. A sferze publicznej służby zdrowia bedzie zależało na podtrzymywaniu tego stanu, ponieważ jest to argument ,aby  kasę pompowac..

To co dostrzegam co jest ponad pozorem,to widzę jedna zasadnicza sprawę.. Rządy starają się ratować sytem ,nie ludzi.. Strach,przed ruiną spowodowal zablokowanie wszystkich i wszystkiego..

Białoruś jakoś się trzyma I mam nadzieję ,ze pozostanie dowodem na to ,ze ta cała pandemia w pozostałych częściach Europy  jest zwykła manipulacją..

Nie ma lawiny ofiar i jej nie bedzie, tak twierdziłem od początku..

Co do wiarygodności lekarzy,czyli diagnostyka.. U mnie w rodzinie jest taka zasada ,ze jak coś się dzieje poważnego ze zdrowiem, to sie przeprowadza konsultacje z trzema niezależnymi lekarzami i później wyciąga się wnioski.. 

Jeśli o mnie chodzi ,jak mi coś dolega, to zawsze proszę lekarza aby nie stosował nowych leków, tylko opierał się na starych sprawdzonych.. Większość ma tendencje stosowania "nowinek"..  Już nie będę pisal o fakcie " wymuszania" kolejnych wizyt.

Ja się nie dziwię ludziom,ze zaufanie do lekarzy jest dosyć ograniczone.. 

Czas pokaże kto miał rację, jak wszyscy ruszą do pracy.. 

 

zaloguj się by móc komentować

tadman @olekfara 19 kwietnia 2020 10:47
19 kwietnia 2020 10:48

Kolega zapomniał o księciu Charlesie.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Grzeralts 19 kwietnia 2020 10:20
19 kwietnia 2020 10:54

To nie jest hermetyczna wiedza, skoro to jest taki groźny wirus, to maseczki powinniśmy nosić od kilku tygodni, a kto jest podatny, w grupie ryzyka, powinien siedzieć w domu. Że nie było maseczek? To trzeba było kazać ludzom szyć i przestawić parę fabryk podpasek i pampersów na inerwencyjną produkcję. Ten cały WHO nie był w stanie przewidzieć, że warto trochę maseczek mieć w magazynach na wypadek pandemii? Fake newsy mówią, że w zeszłym roku zniszczyliśmy jakieś zapasy takich rzeczy, raczej nie bez wiedzy WHO, bo były jakieś popsute, czy robaki się zalęgły? Niemcy też się pozbywali. No ale to fake newsy są.

zaloguj się by móc komentować

tadman @SalomonH
19 kwietnia 2020 11:08

@ Grzeraltsa i reszty

Chyba Grzeralts o tym pisał, że najgorsze przypadki, kosztowne w leczeniu podrzucane są państwej służbie zdrowia.

Obecna sytuacja skompromitowała twierdzenia JKM, że tylko prywatyzacja służby zdrowia zapewni nam odpowiedni standard opieki medycznej. Dzisiaj jest niemożliwe znaleźć prywatnego dentystę i zapłacić mu za wyrwanie bolącego zęba, czy otworzenie zęba ze zgorzelą; rozumiem, bo wirus.

 

zaloguj się by móc komentować

tadman @olekfara 19 kwietnia 2020 10:47
19 kwietnia 2020 11:12

Ciekawe czy jakaś filipińska pielęgniarka z tego szpitala nie popełniła ostatnio samobójstwa.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @przemsa 19 kwietnia 2020 11:17
19 kwietnia 2020 11:27

Ja polską scenę polityczną dzielę na pis i antypis, a wszystko to wkładam do worka z miernotami, zależnymi od nie wiem kogo. Taki ze mnie ekspert kieszonkowy.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @przemsa 19 kwietnia 2020 11:17
19 kwietnia 2020 11:34

A tak wgl to chyba nie przeczytałeś mojej notki. Jesteśmy OKUPOWANI. Nie ma znaczenia, kto jest u władzy, jeśli grzecznie realizuje polecenia okupanta. Fakty są takie, że około 5 milionów ludzi nie jest pewnych jutrzejszego dnia. Oraz ich rodziny. A maseczki powinny leżeć w rządowych magazynach, razem z innymi tego rodzaju zapasami i podobno jeszcze niedawno leżały.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @przemsa 19 kwietnia 2020 11:36
19 kwietnia 2020 12:22

A ja właśnie nabrałem chęci, żeby to wykrzyczeć i nie będziesz sobie tego tak łatwo ignorował :)

zaloguj się by móc komentować

Marek @SalomonH
19 kwietnia 2020 12:32

znam człowieka, który zna człowieka, który widział człowieka chorego na covid19

zaloguj się by móc komentować

molier @SalomonH 19 kwietnia 2020 08:44
19 kwietnia 2020 12:35

coś jest na rzeczy, bo w styczniu też tak miałam, ale skończyłam na erce w szpitalu z silną niewydolnością oddychania Wróciłam do życia po 2 tyg. Może ten z koroną wcześniej zaatakował?
zaloguj się by móc komentować

Draniu @SalomonH 19 kwietnia 2020 12:22
19 kwietnia 2020 12:43

Oczywiście masz rację.. Wiesz jak to się kończy zawsze,ze to głupi , niedouczony elektorat jest winny bo tak wybrał.. My juz nie możemy mieć wątpliwości , nie powinniśmy mieć swoich opinii bo jesteśmy za głupi i się na niczym nie znamy.. Nie będę się dalej rozpisywał, bo mnie się posądzi o demagogię.. Przeważnie jest tak ,ze wszelką winę zwala sie na wyborców.. Zarządzający nigdy otwarcie nie przyznają się do błędów.. Zawsze wychodzi ,ze to głupi ludkowie nie znają się i glosuja tak jak głosują albo w ogole nie głosują..

Jakaś dziwna cisza zapadła jezeli chodzi o sondażownie , które przed tym show brały aktywny udział .. A tu bum..Cisza zapadła .. Informacja idzie w jednym kierunku... Zwrotna ich calkowicie nie interesuje..

 

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Draniu 19 kwietnia 2020 12:43
19 kwietnia 2020 13:09

Demokracja służy wyłącznie do tego, żeby rządzący mogli robić co chcą, całą odpowiedzialnością obciążając wyborcę, a odkąd istnieje telewizja i zaawansowane techniki urabiania opinii, robią naprawdę co chcą.

zaloguj się by móc komentować

olo @Matejek 19 kwietnia 2020 10:04
19 kwietnia 2020 13:10

zobacz

https://gloria.tv/post/jNTEDEaw7Sbu1upPGBYGFg76m

jak to sie ladnie plecie, taki cyfrowy slad ;-)

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Grzeralts 19 kwietnia 2020 09:08
19 kwietnia 2020 13:15

problemem jest zawsze interdyscypilnarna wiedza, wiedza a nie banaluki; dlatego warto sięgnąć do pojęć matematycznych i tutaj znakomicie wpisuje się tytuł rozdziału "Od zasady szufladkowej do osobliwości niezderzeniowych" [P.Strzelecki]; propagacje, dynamika ruchów, zakresy/granice skończone lub nie, wnioskowanie z przebiegu funkcji/funckjonałów (owo spłaszczanie krzywych), itd., itd. i trudno nazwijmy to ignorantom tłumaczyc po co maseczki i jakie ma to znaczenie lokalne i ponad lokalne, i jak zwykle 'gdy rozum śpi budzą się upiory ignorancji'; przykład: symulacja dot. 200 tys. kierowanych na OIOmy co 3 tygodnie - problemy, rozwiązania, przeciwdziałanie, ...;- i jest bez znaczenia czy śmiertelność to1/2/3/4/.. % - zostaja m.in. owe maseczki

zaloguj się by móc komentować


qwerty @tadman 19 kwietnia 2020 11:08
19 kwietnia 2020 13:18

JKM jest zadaniowanym kretynem i nic poza tym

zaloguj się by móc komentować

Matejek @molier 19 kwietnia 2020 12:35
19 kwietnia 2020 13:38

przecie on sie pojawił nie w 'dniu ogłoszenia',
gdyby ''nie zrócono nań uwagi'' to tak jak co roku statystyka miałaby swoje ciężkie i śmiertelne przypadki tzw. grypy sezonowej

mój teść /lat 75/ miażdżyca, choroba serca, przewlekła borelioza/ palacz/ przechodził 'toto' w lutym, przez tydzień miał ciężko z oddychaniem i wysoka gorączka przez pierwsze cztery dni, dochodził do siebie potem, jeszcze 10 dni, teściową też wzięło, ale dużo łagodniej - nasz lekarz stwierdził wtedy u nich grypę, ale podtrzymał żeby teściowie brali ... to co brali ...
z kolei moja żona ma astmę i też ją 'brało', ale wcześniej, na początku stycznia /gorączka, źle z oddychaniem ... ale puściło dzięki ... i 'dzięki Bogu ...

ponoć palacze mają ''łatwiej'' https://youtu.be/FKIwKvOv6x8?t=3196

zaloguj się by móc komentować

Draniu @SalomonH 19 kwietnia 2020 13:09
19 kwietnia 2020 13:47

Genialną notę popełnił dzis Coryllus.. Ona dotyczy rynku książki.. A ja uwazam ,ze jest uniwersalna.. Otóż nikt z rządzących nie utożsamia się z narodem, nie podejmuje ryzyka, tylko kieruje sie schematem , tak jak to robią inni .. Najlepiej zaspawac wszystkich w domach , kodndomy założyć na głowę i wmawiać ,ze tak jest najbezpieczniej i czekać ,bo przecież nasza gospodarka jest zależna od zachodniej ,jak tam sie ruszy to i my sie ruszymy.. Nie istotni w tym sa drobni ,mini przedsiębiorcy, oni są już skazani.. Korpo sie liczy i spółki skarbu państwa ..I lans Morawieckiego ze szczawikiem , którego mianował na wicministra od finansów.. Mało tego ,my mamy  w naszych aresztach jeszcze dokładać sie do tego interesu, wyskakiwac z kasy i ratować badziwiasty rynek książki.. No a podatki ani .ani nie drgnęły.. Zaufania do przedsiębiorców zero.. Plik niezrozumiałych formularzy z prośbą o zwolnienie z płacenia ZUSu, dostep do urzedow ,wiecznie zajete telefony..I taki jest obraz zaufania władzy do społeczeństwa i takie  to jest poświęcenie w walce z pandemia. Sztampa i pozory.. A koniec jest taki ,ze żaden urzędnik za nic nie jest odpowiedzialny , tylko my ponosimy konsekwencje w ramach ich decyzji.. 

zaloguj się by móc komentować

tomciob @SalomonH
19 kwietnia 2020 13:55

Witam. Zacznę od tego że jeśli Grzeralts jest lekarzem to ja współczuję służbie zdrowia kraju w którym praktykuje. Na szczęście są kraje w których do wirusa z Wuhan podchodzi się jako tako poważnie pomimo terroryzmu medialnego jakim została obarczona obecna "epidemia" i o dziwo robi się badania, a potem je publikuje. Z badań tych wynika że śmiertelność na koronawirusa z Wuhan (w USA) jest na poziomie 0,125% zarażonych czyli przy 100 000 zarażonych 125 chorych umiera z powodu reakcji organizmu na zakażenie. Natomiast w przypadku grypy sezonowej śmiertelność wynosi 100 osób na 100 000 zarażonych czyli 0,100%. A więc wirus daje faktycznie "dodatkową" śmiertelność na poziomie 25 osób na 100 000 zarażonych co oznacza, że jest bardziej zjadliwy niż grypa sezonowa. Jest natomiast druga strona medalu, którą jest koszt spowolnienia połowy świata z powodu tej różnicy w zjadliwości i śmiertelności tego nowego wirusa. I tu przywołana w notce liczba 15 samobójstw dziennie oddaje tylko część możliwych konsekwencji. Myślę, że w tej chwili nikt nie jest w stanie oszacować kosztów alternatywnych "kronapandemii" ale mam nadzieję że takie szacunki powstaną. Oby wtedy nie okazało się że owe 25 zgonów więcej na 100 000 zarażonych to jest mały pikuś w porównaniu z tymi kosztami. Trudno szacować cenę ludzkiego życia, które jest indywidualne, jednostkowe, niepowtarzalne i bezcenne. Każde życie. Ale władza oprócz praw powinna mieć też obowiązki, a jednym z nich powinno być uczciwe i rzetelne informowanie swoich "poddanych," z którymi jak widać można zrobić wszystko, o skali i niebezpieczeństwie zagrożenia z jakim mamy do czynienia. W przypadku wirusa z Wuhan nasza władza (władza PiS dodajmy) oszukuje nas od samego początku do dzisiaj i z dzisiejszym dniem włącznie. A Grzeralts jest dla mnie przykładem przedstawiciela służby zdrowia, który bierze udział w tym oszustwie. No chyba że od teraz co roku z powodu epidemii grypy sezonowej i owych 100 zgonów na 100 000 zarażonych będzie zatrzymywane pół świata z Polską włącznie. W takim przypadku szacunki co do kosztów alternatywnych "kronapandemii" nie są potrzebne gdyż będzie to wybór polityczny jak w przypadku wirusa z Wuhan. A na polityczne wybory władzy to obywatel może sobie co najwyżej... nafjukać. Bo władza zawsze ma rację.

Tym razem nie będę dobrym wujkiem z podaniem na tacy linku o badaniach w USA które potwierdzają niesamowitą "zjadliwość" wirusa z Wuhan (25+ więcej zgonów na 100 000 zarażonych w stosunku do grypy sezonowej). Mogę tylko podpowiedzieć, że jest on w artykule pana Marka Budzisza opublikowanym w serwisie "wpolityce.pl."

Dzięki za notkę i pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować



tadman @SalomonH
19 kwietnia 2020 14:15

Poniżej zestawiłem dwa komentarze Grzeraltsa puszczone w odstępie ponad trzech godzin. Drugi komentarz był odpowiedzią na podrzucone przeze mnie dane dotyczące koronawirusowej statystyki dotyczącej 3711 osób na statku wycieczkowym  Diamond Princess. Brak ogólniedostępnych danych pokazuje, że można o współczynniki trochę się potargować.
 

W wątku SalomonaH „Fake news jako broń-masowego rażenia tatar z nietoperza”
Grzeralts 19 kwietnia 2020 09:08 @SalomonH

[...] Grypa, czy inne wirusowe zapalenia płuc mają śmiertelność i prawdopodobieństwo wystąpienia ciężkiej niewydolności oddechowej niższe o rzędy wielkości. 

 

W wątku przemsy „Bierność” Grzeralts 19 kwietnia 2020 12:41@tadman

[...] Ok. 10% zakażonych mających objawy z Diamond Princess wymagało intensywnej terapii - to daje ok.5% dla ogółu zakażonych (z grubsza połowa nie miała objawów). Co 20 zakażony wymagał intensywnej terapii. Faktycznie, lajcik.

Dla grypy taki wskaźnik jest przynajmniej 10x niższy.

 

Nasz pan od statystyki mówił, że w przypadku eksperymentów w małej skali wystarczy prawdopodobieństwo 95%, a dla decyzji dotyczących eksperymentów w dużej skali powinno wynosić 99%. Ciekawe czy dyrektor WHO potrafi podać prawdopodobieństwo w przypadku ogłoszonych przez siebie decyzji. Podejrzewam, że jak każdy komuch powie, że to zjawisko nowe, nieznane, więc lepiej dmuchać na zimne i o jakimś prawdopodobieństwie należy zapomnieć

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @SalomonH
19 kwietnia 2020 14:55

Właściwie to moje uwagi nie powinny być do Pana, ale może ktoś to wyjaśni.

25.03.2020 r. - wprowadzono zakaz przemieszczania - było wtedy 150 zakażonych;
20.04.2020 r. - ma być częściowe odwieszenie zakazu przemieszczania - 19.04.2020 r. było 340 zakażonych.

Jestem za tym częściowym zniesieniem, ale jak to racjonalnie wyjaśnić?

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Andrzej-z-Gdanska 19 kwietnia 2020 14:55
19 kwietnia 2020 15:33

Sytuacja w której jesteśmy jest ogromnym skrótem do utopii, w której każdy żeby istnieć i funkcjonować, potrzebuje na to ważnej licencji, chipa, a w nim rejestru szczepień, criminal records, listy kontaktów i sprofilowanej aktywności online. Zakażeni nie są już do niczego potrzebni. To oczywiście nie nastąpi jutro, ani za tydzień, ale postęp jest ogromny.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @tadman 19 kwietnia 2020 14:15
19 kwietnia 2020 15:35

Grzeralts jako lekarz nie może kontestować mainstreamu i to jestem w stanie zrozumieć, ale gorliwość, z jaką go broni, trochę mnie jednak dziwi.

zaloguj się by móc komentować

Matejek @SalomonH 19 kwietnia 2020 15:35
19 kwietnia 2020 15:44

sam kiedyś mówił, że nie jest lekarzem /nie prostuje tego, bo mu chyba z tym wygodnie/ bliżej mu do 'żywienia/

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @SalomonH
19 kwietnia 2020 17:23

...nieznam nikogo chorego, nie znam nawet nikogo, o kim wiedziałbym, że zna kogoś, kto w jakikolwiek sposób ucierpiał, już nie mówię, że umarł, przez koronawirus. Tzn bezpośrednio.

Ja znałam. W czasie przeszłym, bo umarł przed świętami, w domu. Lat 55, w zasadzie bez poważnych chorób, palacz. Wysoka gorączka, kaszel i dosyć szyko odszedł. Chora też jest żona, ale rózniez w domu i na podstawowych lekach wspomagających walkę z grypą.

To nie jest zwykła sezonowa grypa, bo swoją rękę dołożył człowiek. Natomiast zgadzam się z Panem co do masy fake newsów, niekonsekwentnych i nieadekwatnych do zagrożenia wielu działań, wywołujących chaos oraz statystyk śmiertelności przebijających coronawirusa, niestety. Ewidentnie widać, że "ktoś" nie dość, że zadziałał, by zrobić to cholerstwo, to teraz chce upiec przy tym swoje pieczenie, wielkie i sute, a reszta przez kolejne dekady będzie o takich tylko marzyć.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @ainolatak 19 kwietnia 2020 17:23
19 kwietnia 2020 18:22

No dobra, ale to dalej nic nie znaczy, nie ma bowiem czegoś takiego, jak "zwykła grypa sezonowa", bo za każdym razem jest to jakaś inna mutacja wirusa, raz bardziej, raz mniej zjadliwa, czasem sezon jest lepszy ze względu na pogodę i na przykład wiadomo, że brak zimy to więcej infekcji, podobnie jak zima bardzo ostra. 

Jedne z najbardziej toksycznych fake newsów w tej sprawie, to te o sztucznym pochodzeniu wirusa, bo na to nie ma żadnych realnych przesłanek, a same wirusy jako broń biologiczna tego rodzaju średnio się nadają ze względu na to, jak szybko mutują i jak ich działanie zależy od niezliczonych czynników, na które ciężko mieć wpływ. Tymczasem narracja jest taka, że sztuczne pochodzenie zakłada się jakoś między wierszami i intencjonalność tego zamachu na staruszków, a w każdym razie nie wyklucza. Zarówno w mainstreamie, jak w mediach tzw. alternatywnych, pasztet z nietoperza, albo instytut Wuhan. "New virus", tak się o nim mówi. Gdyby nie ta narracja, ludzie nie wystraszyli by się tak bardzo i nie zgodzili na konsekwencje stawiające sporą część populacji w rozpaczliwej sytuacji. Jesteśmy biedni, my Polacy, tylko 20% z nas ma oszczędności większe niż trzymiesięczne zarobki. Bez pracy jest teraz kilka milionów osób, wiele z nich żyło z dnia na dzień i z miesiąca na miesiąc. Rząd przygotowuje pakiety, które na pniu zostaną rozgrabione przez swoich, a płacić za to będziemy przez dekady.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @atelin 19 kwietnia 2020 10:23
19 kwietnia 2020 18:34

Bardzo dziękuję za uznanie, portal jakoś dziwnie te zdjęcia skaluje, ale to jest zdaje się uniwersalne, powstało na sowieckim technicznym filmie do kopiowania dokumentów o czułości ISO 4 z 91 roku. Film był w papierku tylko, bez kasetki, trzeba go było przełożyć. Miał kiedyś chyba trochę mokro, może rozmroziła się lodówka w której leżał i powstały na nim przypominające dym zacieki. Chyba na każdej klatce pasują, nie psują tych zdjęć. Robiłem to lustrzanką Ricoh KX20sp, bardzo fajna, z obiektywem 50/2.

Z powodu tej zarazy siedzę trochę nad zdjęciami, wywołuję, skanuję, może zrobię z tego jakąś notkę obrazkową, chociaż jeszcze nie wiem o czym.

zaloguj się by móc komentować

mooj @Andrzej-z-Gdanska 19 kwietnia 2020 14:55
19 kwietnia 2020 18:51

25 / 03 nie zakażonych było 150, a około 1000 potwierdzonych, 150 było nowych przypadków w ciągu doby (i był to przyrost dzienny kilkudziesięcioprocentowy)

punktem odniesienia jest 1000 (plus modele na ile 1000 potwierdzonych przeliczyć na faktycznych nosicieli) . Z 1000 -> 150 nowych duuużo

"teraz" (nie wnikam kiedy i na podstawie danych z którego dnia, niech będzie 19/04..choć decyzja była na podstawie danych wcześniejszych) jest nie 340 zakażonych a

9 000, w tym 350  nowych.  Z 9000->350 dużo, ale mniej niż z 1000->150. Gdyby "dziś" każdy tysiąc rozpoznanych, potwierdzonych generował tyle, ile generował ok. 25 III byłoby 9*150 -> 1350, a nie 350 NOWYCH stwierdzonych w ciagu doby zachorowań.

Pomijam kwestie wiedzy/przewidywań co służba zdrowia i okolice mogła poradzić w dniu 25 III + d, a co może w dniu 20 IV + . Raczej więcej teraz.

tak, w tym wypadku f(340)<f`(150), te 150 "ważyło" więcej, było gorszym prognostykiem niż dziś 340 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @SalomonH 19 kwietnia 2020 15:35
19 kwietnia 2020 18:54

Po prostu wszelkie wypowiedzi negujące albo istotnie bagatelizujące zagrożenie wirusem SARS-COV-2 uważam za bezmyślne szkodnictwo, które może kogoś kosztować niemało cierpień, a może i życie. Odważnym i wyluzowanyn można być wyłącznie na swój własny rachunek, nie cudzy. 

A budowanie hipotez na bazie netowych fejków (widziałem np. falsyfikat strony włoskiego urzędu statystycznego) uważam za zwyczajnie niemądre.

zaloguj się by móc komentować

tomciob @Grzeralts 19 kwietnia 2020 18:54
19 kwietnia 2020 19:14

Jakoś dziwnie pan profesor Andrzej Horman, krajowy konsultant ds. chorób zakaźnych nie demonizuje tego wirusa i konsekwencji z nim związanych. Może pan nakłoni go do zmiany zdania:

https://wpolityce.pl/m/spoleczenstwo/496433-prof-horbanwiekszosc-chorych-na-covid-19-ma-skape-symptomy?

"W przypadku zakażenia koronawirusem u 80 proc. osób nie występują symptomy choroby albo są one skąpe. Ogólnie rzecz biorąc, jest to typowa infekcja górnych dróg oddechowych, podobna do przeziębienia lub grypy. U części osób może jednak dojść do zapalenia płuc – wyjaśnił konsultant krajowy ds. chorób zakaźnych prof. Andrzej Horban".

"Większość ludzi zakażonych koronawirusem nie wymaga leczenia w szpitalu, a ci, którzy mają objawy kliniczne, też często nie wymagają żadnej zaawansowanej terapii. Leczy się ich objawowo

— powiedział w rozmowie z PAP profesor".

I powiem krótko gdybym miał wybierać komu zaufać - pańskiej wiedzy lekarskiej czy profesora Hormana wybór jest dla mnie oczywisty.

zaloguj się by móc komentować

mooj @tomciob 19 kwietnia 2020 19:14
19 kwietnia 2020 19:25

większość, często, typowa, na ogół

tłumaczysz to sobie na "jak przeziębienie"? serio?

zaloguj się by móc komentować

Matejek @SalomonH
19 kwietnia 2020 19:37

'' 

Porównanie sezonowej grypy i COVID-19.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/…/articl…/PMC5935243/figure/F2/
Dane dotyczące śmiertelności z linka powyżej są przeliczane na 100000 osób natomiast dane ze zdjęcia ze strony " worldmeter COVID-19" są na 1mln osób ! Czyli dane ze strony worldmeter należy podzielić na 1000. (Deaths /1M pop) /1000

Ze względu na to iż znacząca większość zakażonych przechodzi infekcje bezobjawowo lub łagodnie nie jesteśmy w stanie określić skali zainfekowanych obywateli. Dlatego podaję wyliczenia oparte na populacji ludzkiej zamieszkującej USA.

Przewidywana ilość przypadków śmiertelnych z powodu grypy np. w USA w 2018 roku 61000 . Tj. 61000/327mln (populacja USA) = 186,5 osób zmarłych na 1mln/mieszkańców USA.

Obecnie w USA z powodu COVID-19 zmarło 8500 osób / 327mln = 26 osób zmarłych na 1mln/mieszkańców USA.

Czyli dotychczas zmarło na COVID-19 w USA 26/186,5 = 13% tego co umiera sezonowo co roku na grypę obywateli USA.

Co nie wyklucza faktu , że osoby zmarłe mogły chorować na COVID-19 i grypę w tym samym czasie.

NIE ZMIENIA TO FAKTU ,ŻE JAK W KAŻDEJ EPIDEMII NALEŻY STOSOWAĆ PROFILAKTYKĘ W POSTACI ODPOWIEDNIEGO ODŻYWANIA , UNIKANIA STRESU, PRZEMĘCZENIA I SUPLEMENTACJI.

Podstawowa suplementacja osoby dorosłej:
1. Cynk - najlepiej w formie organicznej (pikolinian, glukonian, cytrynian, glicynian) 50mg /dz
2. EGCG, kwercetyna , luteolina podawana razem z cynkiem i imbir , pieprzem..
3. Witaminy z grupy B .-B2, B3, B6, B12.
4. Selen 200mcg /dz.
5. Beta glukan 300-600mg /dz
6. Witamina C z polifenolami cytrusowymi 500-1000mg/dz
Olejek sosnowy i eukaliptusowy w formie aromaterapii np. pomieszczeń (nie dotyczy osób uczulonych na ten typ olejków).
STATYSKI ŚMIERTELNOŚCI W EUROPIE AKTUALIZOWANE TYGODNIOWO;
https://www.euromomo.eu/outputs/zscore_pooled.html

https://www.euromomo.eu/outputs/number.html

https://www.euromomo.eu/outputs/zscore_country_total.html

farmaceuta Janusz Nawolski
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1553445814810718&set=pcb.1553450681476898&type=3&theater

 

https://www.miesiecznikegzorcysta.pl/informacje/item/2516-nie-ma-zmarlego-na-tego-koronawirusa-prof-pueschel?fbclid=IwAR2Eee1J4OOl2YGho0aCtMRU-WR5QnYTq_wIT-cRoQ-_pFn1bgySiP3w_ws 

https://youtu.be/JBB9bA-gXL4  

https://youtu.be/YuWq2PXCD6A?t=853  Dr Fleszar: Gdybyśmy nic z koronawirusem nie robili, to nawet byśmy go nie zauważyli

https://youtu.be/jOB_I1HDMyQ Dr Milewski: Metoda izolacji jest błędna! To rozmontuje państwo. Skutki gospodarcze będą dotkliwsze!

Wirusolog prof.Gut wprost śmieje się z paniki i maseczek. Wirusowa panika to kolejny atak na naszą wolność!

https://stowarzyszenierkw.org/polityka/dowod-ostateczny-na-to-ze-statystyki-covid-19-to-manipulacja-czy-ci-ludzie-pojda-za-to-do-wiezienia/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=facebook&utm_source=socialnetwork&fbclid=IwAR3Zcq2WCQAflJgkyKpzbiE8zpZ0gHeiCSYMNqxJneXuYyKaSwsssLQa4DA 

https://swprs.org/szwajcarski-lekarz-o-covid-19/?fbclid=IwAR2AuMlJpMBVR3DK6kPFJX-lCxxJay9THOPH-WocNjix4bZQEIF7izP13u4 

 

https://www.drugs.com/news/vitamin-c-may-reduce-ventilation-time-critically-ill-patients-89241.html?fbclid=IwAR2sq89ZAhkcQAgqKhTxdeHnLBE14mqzN7QAJ-M-n5zU2q25VXlk0NA-Qts 
fakenews https://dziendobry.tvn.pl/a/koronawirus-fakty-i-mity-lekarz-radzi-higiena-rozsadek-i-sluchanie-komunikatow-eksperckich?fbclid=IwAR0CWqR4907fTFeLc7FC6Kk6tOx-3hq-oVjQnb9KWpH4Mp86SkVGBMyZXPY 

 

https://itvp.tv/2020/03/19/dr-wolfgangiem-wodarg/?fbclid=IwAR1M-W4qo70XDVtptK3MgFRtnaePPzYwRv-bpo7D2ky2lI3Su88lndup9L8 

zaloguj się by móc komentować

Matejek @Matejek 19 kwietnia 2020 19:37
19 kwietnia 2020 19:52

'' Musimy pamiętać, w odróżnieniu od tego co próbuje nam się wmówić, mamy świetną własną obronę, dużo mocniejszą niż znaczna ilość leków.

Proszę zobaczyć, tylko to co mamy na skórze: bakterie, wirusy, grzyby,które są potrzebne właśnie, żeby walczyć z bakteriami wirusami i grzybami patologicznymi, czyli takimi, które niosą chorobę. Kiedy my zakładamy rękawiczki, żeby nie złapać koronawirusa, robimy chyba największy błąd z punktu widzenia naszego zdrowia, ponieważ nie dajemy szansy naszym bakteriom, wirusom i grzybom, które mamy na skórze, do interakcji z tymi patogenami. Tymi rękami, czyt. rękawiczkami, dotykamy naszych ubrań, kasjerki które pracują w niewielu otwartych sklepach dotykają pieniędzy i lady, i używają ciągle tych samych rękawiczek. Tu właśnie są wirusy! Rękawiczki nie pozwalają naszej tarczy ochronnej na skórze reagować. Rękawiczki są znacznie gorsze od ich braku. A więc stajemy przed radami imbecyli… perfekcyjnych imbecyli. Którzy nie wiedzą co to oznacza, którzy nie znają podstaw biologii. ...''
dr Stefano Montanari
https://wprawo.pl/szokujacy-wywiad-z-wybitnym-naukowcem-koronawirus-nie-jest-szkodliwy-epidemia-to-wynalazek-epidemiolodzy-zawiadomili-prokurature-kim-jest-dr-montanari/?fbclid=IwAR3-JMdp59cGWTDgiZ4sGpxOEIgPkowubvEM2B_66YVtKdpYXppZhMQPt6s 
https://detektywprawdy.pl/2020/04/10/wloscy-lekarze-przed-prokuratura-za-mowienie-prawdy/?fbclid=IwAR1dQsuGobojLGXuHKXfhiqbOv6ltAh8RT6-6mp4bVF3IFe5cchRCrIJKyM 

https://youtu.be/zf3-81yoK-Y?t=60 Rola mikrobiomu w ...

https://youtu.be/FKIwKvOv6x8?t=2943 wirusy, palacze, stany zapalne i lawiny

zaloguj się by móc komentować

tomciob @mooj 19 kwietnia 2020 19:25
19 kwietnia 2020 21:43

Zamelduj to profesorowi, okey.

zaloguj się by móc komentować

mooj @tomciob 19 kwietnia 2020 21:43
19 kwietnia 2020 22:53

Co? Że tomciob przytoczył słowa prof. HorBana, wyjątki z wywiadu jako argument w dyskusji? Zamelduj? A cóż to za forma?

 Gdyby chciał się ograniczyć do fragmentów, jednego dwóch zdań to nie użyłby więcej. Chcesz inny fragment? Będziemy tak wycinać,  używać pod tezę? Proszę , potraktujmy to jako ćwiczenie po notką "fake news jako broń", dalszy ciąg ilustracji, kontynuację fake'u

"Jest to stan bezpośrednio zagrażający życiu. Mimo leczenia w warunkach intensywnej terapii, umiera około 40 proc. pacjentów. Pacjent spełnia wszystkie kryteria medyczne definicji posocznicy"

" Pacjent spełnia wszystkie kryteria medyczne definicji posocznicy"

"Dysfunkcja narządów i tkanek, w tym przypadku płuc, prowadzi do zaburzeń oddychania i utlenowania tkanek, co już bardzo łatwo prowadzi do śmierci,"

 

"Jest to jednak leczenie nadal w fazie eksperymentu,"

"głównym problemem jest to, że nie istnieją leki "

"szansą na radykalne rozwiązanie problemów tej epidemii będzie stworzenie szczepionki."

 

Ja nie mam nic do wiedzy prof. HorBana, ale do Twojego cytowania, wykorzystania jego wiedzy sporo. 

 

 

zaloguj się by móc komentować

olo @Matejek 19 kwietnia 2020 13:59
19 kwietnia 2020 23:02

on to chyba z polanicy jest, a to jakies dwa rzuty granatem ode mnie

zaloguj się by móc komentować

Matejek @olo 19 kwietnia 2020 23:02
20 kwietnia 2020 00:58

https://emfbusters.pl/Pawel-Wypychowski-Bio 
ma konkretną wiedzę, jest przenikliwy, niesamowicie merytoryczny i logiczny, bez pitolenia i sadzenia dyrdymałów

zaloguj się by móc komentować

Matejek @SalomonH
20 kwietnia 2020 01:26

prof. Frydrychowski o ... i o sepsie 

https://youtu.be/STWw3uVpLKQ?t=3

zaloguj się by móc komentować

toNick @tomciob 19 kwietnia 2020 13:55
20 kwietnia 2020 03:18

"No chyba że od teraz co roku z powodu epidemii grypy sezonowej i owych 100 zgonów na 100 000 zarażonych będzie zatrzymywane pół świata z Polską włącznie."

Corocznego zatrzymywania pewnie nie będzie, ale pretekst do masowego obowiązkowego "zaszczepienia" już może być jak najbardziej.
Szumowskiemu już ktoś kazał śpiewać na tą nutę, a i prawnie chyba wszystko zostało starannie dopięte w ostatnich latach.

 

zaloguj się by móc komentować

tomciob @toNick 20 kwietnia 2020 03:18
20 kwietnia 2020 10:06

To mogą być potencjalni beneficjencji koronapaniki:

https://www.medexpress.pl/top-15-firm-farmaceutycznych-o-najwiekszych-przychodach/66398

Roczne przychody tej piętnastki ponad pół biliona dolarów w 2016.

zaloguj się by móc komentować

olo @Matejek 20 kwietnia 2020 00:58
20 kwietnia 2020 11:51

no i ma to, co tutaj  nazywa sie realizacjami

a tu:

http://www.bibula.com/?p=113606

kolejny slad cyfrowy

zaloguj się by móc komentować

Matejek @olo 20 kwietnia 2020 11:51
20 kwietnia 2020 22:51

postuluję zatem by zamknąć i poddać przymusowi ... każdego kto jest nosicielem jakiejkolwik bakterii, czy wirusa - nie może taki delikwent stanowić zagrożenia ... ... w ogóle zamknąć cały świat, bo wokoło pełno tego dziadostwa i ludziska przez nie umierajo
/to są suk...y ostatnie/

zaloguj się by móc komentować

Tytus @SalomonH
21 kwietnia 2020 08:40

Piękny film zbierający wszystkie dane o rzekomej pandemii:

https://www.youtube.com/watch?v=SNgsnFh8YmQ&feature=youtu.be

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

olo @Matejek 20 kwietnia 2020 22:51
21 kwietnia 2020 10:38

do tego wystarczy panstwo wirtualne, a to one jak rozumiem zastepuje narodowe

zaloguj się by móc komentować

olo @olo 21 kwietnia 2020 10:38
21 kwietnia 2020 11:33

 jak  przy srodkach platniczych : cyfrowe/wirtualne

zaloguj się by móc komentować



stanislaw-orda @olo 21 kwietnia 2020 20:50
21 kwietnia 2020 22:27

W mediach tzw. mainstreamu wyśmiewają  przy okazji koronawirusa, tzw.  "teorie spiskowe". Ale  koń widzi, że wdrażana jest w realu\ właśnie praktyka spiskowa.

zaloguj się by móc komentować


olo @stanislaw-orda 21 kwietnia 2020 22:27
23 kwietnia 2020 09:15

zobaczymy co koniu zrobi,

grajac zdalnie w szachy  z kims kto podpiera sie sztuczuczna inteligencja, to mozna zrobic gupi ruch by sie zorientowac w oszustwie - takie przerwanie, jak przy petli programowej

zaloguj się by móc komentować


zaloguj się by móc komentować